رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۷:۱۳:۴۷ ۲۰۲۵/۰۶/۰۹     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

afzayeshfllowerinstagram

امروزه افراد زیادی از طریق فضای مجازی کسب و کار راه انداخته اند و درآمدهای بالایی دارند. یکی از راههای کسب درآمد، اینستاگرام است. برای کسب درآمد از اینستاگرام شما باید فالورهای زیادی داشته باشید. در اینجا راه های افزایش فالور را توضیح می دهیم:
- هشتگ: هشتگ گذاشتن نوعی استراتژی است که از طریق آن پُست تان را بصورت هدفمند منتشر کنید. شما می بایست ۸ تا ۱۰ هشتگ، متناسب با عکس یا ویدوئی که می خواهید انتشار دهید، قرار دهید. در اینجا لازم است که خلاقیت به خرج دهید و هشتگ را طوری قرار دهید که در میان سایر پستهای مشابه، گم نشود. برای استفاده از هشتگ‌ها لزومی ندارد آن‌ها را در توضیح عکس قرار دهید بلکه بهتر است هشتگ‌ها را در بخش کامنت‌ها اضافه کنید.
- محتوای مناسب: محتوای مناسب یعنی محتوای که دیگران در جستجوی آن هستند. یعنی اگر بتوانید مطالبی قرار دهید که پاسخی برای سوالات دیگران باشد و یا بطوری به آنها آموزش دهید، پُست های شما طرفداران زیاد پیدا خواهد کرد. برای پیدا کردن محتوای مناسب باید بصورت هدفمند پیجهای اینتساگرام را جستجو کنید تا متوجه شوید که چطور باید محتوای مناسب را پیدا کنید.
عکس حرفه ای بگیرید: عکس هایی را که می گیرد همانطور در پیج اینستاگرام خود نگذارید بلکه با ابزارهایی مثل فتوشاپ آنها را ویرایش کرده و تصویر ماندگاری خلق کنید. همچنین می توانید با اپلیکیشن هایی مانند Diptic چندین عکس را در یک عکس خلاصه کنید.
- بر روی مخاطب خود متمرکز شوید: قبل از ایجاد پیج اینستاگرامی خود، ببینید هدف شما از این پیچ چیست و در چه راستایی می خواهید کار کنید و حتما عکس ها و فیلم هایی در مورد آن موضوع در پیج خود بگذارید.
- پشتکار داشته باشید: هیچ کاری یک روزه درست نمی شود. باید وقت صرف کنید و صبر داشته باشید. بزرگان کسب و کار معتقدند هر کاری برای اینکه بتواند حسابی راه بیفتد حداقل به دو سال وقت نیاز دارد. پس خسته نشوید و با انگیزه و پشتکار به کار خود ادامه دهید.
- بیو مناسب: در مورد اهداف پیج و معرفی خود در قسمت بیو توضیح دهید. سعی کنید هدفی را که در بیو می نویسید حتما با پست هایی که می گذارید مطابقت داشته باشد تا اعتماد مخاطب را جلب کنید.
- خود را جای مخاطب بگذارید: برای جلب توجه مخاطب باید از دید او به مسئله نگاه کنید. ببینید خودتان به عنوان یک مخاطب اینستاگرام چطوری واکنش نشان می دهید آیا دیدن تبلیغات زیاد در پیج؛ شما را ناراحت می کند یا تعداد پُست های زیاد در یک روز، شما را خسته می کند؟
- روابط خود را گسترش دهید: اگر شما به دنبال فالوور و لایک های بیشتری هستید باید روابط خود را با دیگران گسترش دهید. گسترش رابطه با دیگران به راحتی امکان پذیر است. نظرات مرتبطی بر روی عکسها و ویدئوهای دیگر کاربران بگذارید تا آنها با خواندن این نظرات توجه خاصی به پروفایل شما بکنند و در نهایت با بازدید از پروفایل شما و دنبال کردنتان عکسهای شما را به طور مداوم ببینند. به این ترتیب، طی مدت کوتاهی تعداد لایک ها و به طبع فالوورهای شما افزایش پیدا می کند.
- عکس های دیگران را لایک کنید: هرچه تعداد بیشتری لایک کنید، امکان دیده شدن عکس ها، ویدئوها و به طور کلی پروفایل شما توسط کاربران دیگر که خارج از دایره فالوورهایتان در اینستاگرام هستند بیشتر خواهد شد و در نهایت این امر باعث افزایش دنبال کنندگان شما خواهد شد.
- زمانبندی داشته باشید: اگر اطمینان دارید که می‌توانید همواره و با روندی ثابت دو تا سه عکس در روز به اشتراک بگذارید این کار را انجام دهید. البته اگر این نوع برنامه‌ریزی برای شما قابل مدیریت نیست بهتر است به‌جای اجرای نامنظم آن، با فواصل زمانی بیشتری عکس منتشر کنید. طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد، باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود. این مسئله به طور مستقیم روی دیده شدن پست های شما در اکسپلور اینستاگرام هم تاثیر گذار است.
- شبکه های اجتماعی دیگر را به خدمت بگیرید: احتمالا استفاده از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر یا گوگل پلاس برای وسیع‌تر کردن دسترسی کاربران به پست‌های شما مفید واقع خواهد شد. عکس‌های خود را در زمان‌هایی به اشتراک بگذارید که کاربران این شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را داشته باشند. همچنین در حساب کاربری خود در این شبکه‌های اجتماعی لینک حساب کاربری اینستاگرام‌تان را اضافه کنید.
- مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید: سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمندتر باشد مسلماً افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.
- رفتار کاربرانتان را تحلیل کنید: اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید برای کاربرانتان جذاب است یا خیر! تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.
- از تبلیغات آفلاین استفاده کنید: می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.
- پستهای چالشی بگذارید: مسلماً در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند. یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها است. مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند.
- از تگ لوکشین بهره ببرید: این کار به شما کمک می کند تا افرادی که در ناحیه شما زندگی می کنند محل کسب و کار شما را به راحتی پیدا کنند.
- با فعالان حوزه خود در تعامل باشید: یکی از بهترین روش های افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام، تعامل داشتن با فعالان در حوزه کاری تان است. سعی کنید نسبت به پست های آن ها واکنش نشان دهید. پست های شان را لایک کنید و نظر واقعی تان را کامنت کنید. اگر امکانش بود با آن ها لایو های آموزشی بذارید چون این کار باعث تبادل فالوورهای تان می شود.

 

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب